Це залежить від сенсорних уподобань кожної людини. Деякі люди не виносять тривалу стимуляцію, тоді як інші люблять її. У будь-якому випадку, ми завжди рекомендуємо повільно вводити вибромассажер Z-Vibe в ротову порожнину (щоб людина не відчував ніяких незручностей). Спочатку потрібно використовувати прилад без вібрації. Потім можна включити прилад і показати, як він працює, дозволяючи відчути вібрацію на кистях рук або на руках, поступово переходячи до введення в ротову порожнину. Після того як насадка вібромасажера виявиться в роті, період дії може змінюватися, в залежності від ваших цілей. Наприклад, при роботі над підняттям кінчика язика використовують Z-Vibe з насадкою Probe або Mini або Fine, для того щоб мати можливість доторкнутися до альвеолярному гребеню (за верхніми передніми зубами). Злегка натисніть на альвеолярний гребінь, після чого вийміть насадку з рота і чекайте результату. У разі якщо кінчик язика не піднімається, повторіть вправу ще раз (якщо людина дозволяє). Знову натисніть на альвеолярний гребінь і чекайте, поки кінчик язика підніметься. Іноді цього простого тактильного сигналу досить для того щоб кінчик язика почав підніматися. У разі якщо кінчик язика і раніше не піднімається, переходите до іншої мети, поставленої на поточний момент часу, а потім повторіть цю вправу. Якщо відповіді все ще немає, переходите до постановки звуків або до тренування навичок прийому їжі, і повторіть цю вправу трохи пізніше. Таким чином, для виконання цієї вправи вибромассажер Z-Vibe використовується зовсім недовго. Те ж саме відбувається при дотику до бічних сторонах мови для розробки навички бічного руху мови, натисканні на спинку мови, щоб допомогти підняття мови, натисканні на середину мови для створення чашеобразной виїмки і т.д.
При використанні насадок серії Animal, тривалість перебування насадки в роті може бути довше, аж до 30 секунд. За цей час дитина охоплює губами мордочку тварини, досліджує язиком пухирці і борозенки, кусає накладки на зворотному боці насадки для тренування співвідношення щелеп і т.д. Потім вийміть насадку з рота, щоб попрацювати над звуками, вимовою і тренуванням навичок прийому їжі.
За загальним правилом, потрібно провести стимуляцію, відстежити реакцію і відповідним чином скорегувати подальші дії. У разі, якщо в будь-який момент у дитини проявляються ознаки небажання продовжувати терапію (кривляється, відштовхує прилад, відвертає голову і т.д.), потрібно перервати сенсомоторную оральну терапію на цій стадії до моменту повної відмови від стимуляції.
Прилад можна буде використовувати знову на наступному сеансі, почавши з моменту, трохи попереднього моменту появи ознак небажання продовжувати терапію, і закінчивши до появи цих ознак. Працюйте над досягненням індивідуального прогресу і пам’ятайте, що часте повторення вправ протягом дня важливіше, ніж кількість вправ, виконаних протягом одного сеансу.